La nova campanya de Comerç Actiu Canovelles “L’objecte infiltrat” posa en valor la importància dels aparadors com carta de presentació dels comerços.

La nova campanya de Comerç Actiu Canovelles “L’objecte infiltrat” posa en valor la importància dels aparadors com carta de presentació dels comerços.

Fins el 10 de Juliol els establiments de Comerç Actiu Canovelles et conviden a visitar els seus aparadors, a trobar l’objecte infiltrat (un objecte que no té res a veure amb l’activitat normal del comerç) i a participar en el concurs de instagram en el que es poden guanyar vals descompte per comprar a les botigues de l’associació.

Els 70 establiments de l’associació s’han intercanviat objectes entre ells per col·locar de manera dissimulada als seus aparadors, així pots trobar, per exemple, un objecte de llibreria en un establiment d’alimentació, un objecte de vestir en un aparador de farmàcia, etc… A més els clients poden participar a través del Instagram de l’associació en un concurs on han d’endevinar quins son els objectes infiltrats i poden guanyar vals descompte per gastar a les botigues de l’associació.

Tot i l’època digital que estem vivint, l’aparador físic dels comerços segueix sent un element primordial del comerç com a carta de presentació dels establiments i dels seus productes, a més dona vida i color als carrers de les ciutats. Aquesta campanya, però, pretén també presentar i promocionar l’aparador a les xarxes socials i potenciar la presencia dels comerços i de l’associació a les xarxes socials. Al instagram son els propis comerciants que davant dels seus aparadors conviden als clients a visitar-los i a participar en aquesta divertida campanya.